-LOGO-



První testovací jízda s novými bateriemi LiFePO4:


Po několikaměsíčním úspěšném testování nových Lithiových

baterií, se konečně mohlo vyrazit na první testovací jízdu.


- START -


Hlavním účelem bylo ověřit dojezd na jedno nabití a

zároveň s tím provést hluboký cyklus v reálném provozu.


S T A R T


- START 0km Praha -

Baterie byly nabité naplno (3.8 V na článek).


První etapa jízdy probíhala nájezdem na dálnici D8 směr

Lovosice. Vůz bez problému dosahoval rychlosti 130km/h.


- Jízda 40km po dálnici D8 -

Jízda 40km po dálnici D8.


Konec dálnice - sjezd Lovosice, byl dosažen s průměrnou rychlostí

100 km/h. Ukazatel kapacity byl před jízdou zkalibrován, takže

dílky na stupnici přesně odpovídají aktuální kapacitě baterií.


- Jízda 70km konec dálnice D8 -

Jízda 70km konec dálnice D8 EXIT Lovosice.


Po úspěšném zdolání hornaté krajiny se konečně objevil ukazatel  Teplice.


- Jízda 100km příjezd do Teplic -

Jízda 100km příjezd do Teplic.


Ukazatel kapacity měl ručičku jeden dílek před polovinou.


- Jízda 100km vjezd do Teplic -

Jízda 100km vjezd do Teplic - jeden dílek před polovinou.


Nyní přichází poslední velmi prudké stoupání skrze obec Dubí,

naštěstí zbývá již pouze několik km do poloviny zkušební jízdy.


- Jízda 104km příjezd do Dubí (směr hranice Německo) -

Jízda 104km vjezd do Dubí - poslední prudké stoupání.


Ukazatel kapacity byl již necelý dílek před polovinou.


- Jízda 104km příjezd do Dubí (směr hranice Německo) -

Jízda 104km průjezd obcí Dubí. - Ukazatel kapacity byl stále necelý dílek před polovinou.


Konečně bylo dosaženo poloviny testovací jízdy, Dubí 1

pod hraničním přechodem Cínovec/Zinwald


Polovina testovací jízdy.


- Jízda 108km obec Dubí polovina cesty. -

Jízda 108km obec Dubí polovina cesty.


Poslední táhlý kopec snížil kapacitu o zbytek dílku a

ručička ukazatele se ustálila přesně v polovině stupnice.


- Ručička na ukazatelu kapacity byla přesně v polovině -

Ručička na ukazateli kapacity byla přesně v polovině.


Cesta zpět začala výraznou rekuperační jízdou z kopce,

čímž se částečně doplnila energie baterií. Bez problémů

tak bylo dosaženo nájezdu na D8 v Lovosicích směr Praha.


- Jízda zpět 160km nájezd na dálnici D8 -

Jízda zpět 160km po nájezdu na dálnici D8


Jízda po dálnici D8 180km směr Praha. Jízda zatím

probíhala stále s plným výkonem elektromotoru.


- Jízda zpět 180km na dálnici D8 -

Jízda zpět po dálnici D8.


Ke konci dálnice při cca 200km se rozsvítila kontrolka "low voltage"

(2,7V na článek) a řídicí jednotka omezila výkon motoru na 50procent.


Po ujetí dalších 16ti km se dojelo do Čakovic, kde se již rozpojil

hlavní stykač a vozidlo zůstalo stát. Celkový dojezd v běžném provozu

byl tedy 216km na jedno nabití.


- Konec jízdy 216km příjezd do Prahy -

D8 - exit Čakovice - Praha/Čakovice - konec jízdy, hlavní stykač rozpojen.


- Klikni pro stránky dealera LiFePO4 baterií Auto88 CZ -

Zvláštní poděkování patří firmě Auto88 za dodávku baterií LiFePO4.




-BACK to INDEX-

Đ DVOHAPER & elmobilcompany 2009. All rights reserved